BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »

Nak Beli SUSU Anak, Klik Sini

Kotak CB

Cerita Karoke di Bandung (MESTI BACA)

Entri Tanpa Gambar... Hehe Hehe

Trip ke Bandung Bersama Isteri tercinta dan 2 lagi Teman Baik Ku.

KENANGAN KARAOKE DI BANDUNG:

Malam Kedua di kota Bandung.

Bila kaki karoke dapat ruang dan peluang utk karoke(koke) di negeri orang pong ok...

nak dijadikan cerita aku dapat rezeki terpijak semasa nak pergi makan malam di D-COST berhampiran hotel kami menginap ( Hotel Aston Jalan Braga ). so aku offer la Isteri akuni nak p karoke tak? aku belanja semua. apa lagi... serta merta tanpa sempat lalat start enjin, belum sempat nyamuk pasang siren, dan belum sempat kunang-kunang pasang hazard dia menjawab NAK-NAK-NAK...

Makan malam tu semua aku belanja maklumlah dapat rezeki terpijak. MAHAL TU makan malam tu, dekat 280,000 utk 4 orang makan. hehe hehe tapi lepas convert duit Malaysia hehe hehe berapa hengget jerk... Ni nak citer pasal makan ke pasal koke??? Ok, Balik pada citer koke tadi. lepas makan kami p la cari tempat koke. atas tulis KARAOKE... cantik2 ni lah tempat nye... Kami pun nak masuklah ke dalam. di Pintu depan ada 2 org bonzer, Rileks jerk... senyum .... macam orang indon... eh dah memang dia org indonesia... tak kan nak nampak macam org arab lak kan.

Rupanya dia senyum sebab Isteri aku ni pakai tudung... hehe hehe... nape pakai tudung tak leh koke ke???? nak naik angin niiiiiiiiiiiii.... tapi dia tak cakap apa pong perasaan aku dalam hati jerk, hehehe.... lepas kami masuk pekerja dia terus panggil manager ... Pak, ini tourist dari Malaysia mau Karoke... Manager dia terus datang dan terangkan... suasana kat hall dia suaram2 so tak clear sangat pemandangan aku... minimum 3 jam, satu jam 100,000 dan disebabkan kami dari Malaysia dan First time datang tempat dia, dia bagi DISKON 50,000 sary jam dan tiga jam baru 150,000. Dengan bangganya kami setuju. Masuk jerk bilik koke tu pergh mak oi nenek sayang ku kat kampunggggggg, BESAQNYE kata org kedah. Ni kalau kat malaysia dah macam bilik VIP nehhhh satu jam RM300. Dia test sound, dah boleh buat concert nehhhhh, softfffff memang best... Dia Onkan Projector ... perghhhh pakai projektor yer pak sangggeh nehhhh. Kat malaysia pakai touch screen pak kat sini pakai tetikus yer, gimana ini??? dia pong ajarlah aku cam mana nak guna dan cammana nak oder F&B sekali kat situ. aku dengan bangganye test itu tekan ini buat2 pandai....

Kami pong pilihlah lagu...

Pergh banyak betul list nye... tapi selepas 15 minit mencari dan mencari travel sana search sini klik atas tekan bawah gode-gode kami pong menjerit... semua lagu INDONJAWA... gimana ini??? nak tak nak kami pong jadilah artis INDONESIA, dengan bangganya dan angggggkat dada aku pilih lagu radja unggu st12 brorieeeee marantika ... dan sewaktu dengan nye INUL ROSSA KD MARSHANDA versi malaysia semua keluar... gimana ini??? nak habiskan 3 jam!!!! nak tak nak semua lagu kami BEDAL... ROBBIE WILLIAM, MLTR, ROXETTE, SCORPION dan taj apa-apa lagi semua kami sebatttttttttttttttttttttt.

LEpas 1 jam suara dah hampir serak minuman yang diorder tadi dah abis. aku p toilet... Mak OIIIIIIIIIIIIIIIIIIII santeknye , putih betol awek indon jawa neh... dalam lampu suram2 tu leh nampak betapa piutihnye diaeeeeeeeeeeeeeeeeee. macam mana tak nampak putih kalau dah pakai bikini malam2 buta. bukan sorang, bukan 2 tapi berpuluh2 tengah lepak kat BAR... rupanya bilik kami kat depan kat belakang ni aku tak tahulah apa nama tempatnye... LUMAYAN kata org jawa.... Aku buat2 tak nampak... terus jalan p tandas...

keluar tandas dah ada yang tunggu. MAS, KAROKE YER, MAU DITEMANIN? terbeliak mata aku kejap. maklumlah dia pakai bra ngan skirt macam tak pakai apa2... JARANG BETOLLLLLLL... dengan selamba aku menjawab... NAK MAMPOS BINI AKU KAT DALAM!!!!! oh, dari malaysia yer. engak apa2 saya boleh nemanin dia sekali. katanyeeeeee. GILO APO!!! kataku.... dia terus pegang bahuku dan picit2 manja... BOLEH yer Mas.... Aku terus cabut... yang lain semua pandang pada aku dan senyum, aku boleh nampak dia senyum sebab nampak gigi... heheheheheheehe

Aku masuk bilik koke terus diam dan ambik mic dan nyanyi lagu apa entah aku bedal jerk padahal tu bukan lagu aku pilih pong... hehehe cover macam tak ada apa yang berlaku... lepas tu kau citer ngan bini aku... dia terus tak bagi aku p toilet lagi... pastu aku gelak terbahak2. CEMBURU EHHHHHHH...

cukup 3 jam lepas kaki keatas menonggeng berguling dan macam2 aksi lagi nak cukupkan masa. aku pong klik BILL kat screen koke tu aku keluar semua dah ready... 288,000 aje pak karaoke dan makanan. aku bayo 300,000 dan dengan berlagaks nye aku cakap chep de kennnnn ... dia tak paham. aku ulang bakinya disimpan aje... dia tak mahu dan tetap pulangkan baki. aku ambik dan bagi pada bonzer kat depan.

Jam hampir pukul 1 waktu malaysia anggaran pukul 12 malam waktu indonesia barat.

OKLAH tu, pasni kalau rajin aku sambung lagi...





Gomorianz @ BUIHRIANZ

Blok Paling Best

GENG GOMO

Banner

Banner Gift From MIALIANA.COM