BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »

Nak Beli SUSU Anak, Klik Sini

Kotak CB

Makanan Dan Payudara

Para suami bergembiralah, kajian menunjukkan bahawa memang ada makanan yang membuat payudara lebih besar. Di artikel ini, anda akan belajar tentang (1) diet dan kesihatan secara keseluruhan wanita, (2) tanaman sebatian yang membantu meningkatkan saiz payudara , dan (3) makanan tradisional yang anda boleh ambil untuk membuat payudara anda lebih besar.

Diet adalah pertimbangan utama dalam penyelenggaraan kesihatan dan insurans panjang umur. Selain itu, telah ditetapkan oleh banyak kajian dan uji kaji bahawa dengan pengamalan diet yang betul dapat memberikan sumbangan yang besar terhadap kecantikan dan awet muda.

Diet dan Kesihatan Perempuan

Tapi apakah anda tahu bahawa sekarang bagaimana pilihan makanan seorang wanita benar-benar boleh menyumbang kepada saiz payudaranya? Maka ianya adalah penyelesaian yang menggembirakan berjuta-juta perempuan yang sedang mencari pilihan tentang bagaimana untuk menjadi lebih seksi dan lebih menarik dengan cara pembesaran payudara. Dengan diet, adakah anda tahu yang makanan boleh membuat payudara anda menjadi lebih besar? Makanan ini bukan hanya bermanfaat untuk pembesaran payudara, tapi ianya juga adalah baik untuk kesihatan anda.

Tanaman Sebatian

Apa yang membuat makanan ini sangat disyorkan bagi wanita yang menginginkan payudara mereka yang lebih besar? Rahsianya terletak pada sebatian tanaman tertentu yang dikenali sebagai phytoestrogen. Jika nama itu seperti amat biasa bagi anda, itu adalah kerana sebatian ini secara kimia berkait dengan estrogen yang mempunyai pelbagai fungsi sistem pembiakan wanita. Estrogen adalah berada dalam tahap yang tertinggi semasa puberti, juga semasa ovulasi dan kehamilan.

Makanan yang membuat payudara anda menjadi lebih besar dikenali sebagai penyokong kesihatan wanita kerana phytoestrogen ditemui di dalamnya. Ini adalah beberapa makanan yang disyorkan untuk anda amalkan dalam diet anda untuk memiliki tubuh dan sihat dan meningkatkan saiz payudara.

Makanan Tradisional

Pertama adalah Fenugreek, juga dikenali dalam botani sebagai Trigonella atau Biji Halba. Tanaman ini telah banyak digunakan didalam masakan tradisional Asia sebagai perasa, serta sebagai ubat kerana kemampuannya untuk mengurangkan kadar kolesterol dan melawan pertumbuhan kanser. Bagi wanita, fenugreek telah diketahui dapat meningkatkan bekalan susu.

Dari Fenugreek, anda boleh memperkenalkan diri kepada ahli keluarga yang sama dari Fabaceae. Alfalfa, ramuan salad yang dikenali umum untuk rasa yang seakan rasa dari hutan, adalah disebut sebagai sativa Medicago dalam taksonomi. Dikenal sebagai sumber fitoestrogen yang tinggi, alfalfa juga menyebabkan kesan galactogogue, atau meningkatkan laktasi bagi perempuan. Ini membantu rangkaian payudara menjadi lebih besar, seperti yang disebutkan sebelumnya tentang kesan estrogen.

Dari perubatan China kuno, dong quai (female ginseng) juga dikenali sebagai Angelica sinensis, boleh didapati di kedai tabib cina mempunyai pelabagai kenggunaan. Dari menjadi antikoagulan untuk memberikan sokongan semasa kitaran haid, dong quai juga telah direkodkan dapat membantu dalam pembesaran payudara juga mempunyai kebaikan untuk pengaturan hormon. Bagaimana pun perlu diingatkan pengambilan bahan ini hendaklah di ambil dengan nasihat daripada tabib cina.

Contoh lain dari makanan yang membuat payudara anda lebih besar termasuk tanaman biasa sepertisoya, lobak merah, dan seledri, yang tinggi kandungan fitoestrogen. Bahan makanan lain yang kurang umum adalah seperti ginseng dan gingko biloba, yang telah dicuba dan diuji sebagai ubat-ubatan tradisional di Asia untuk menyediakan tenaga tambahan serta penjagaan kesihatan secara am nya. Seperti dikatakan sebelumnya, anda tidak hanya membuat payudara anda lebih besar, anda juga menyediakan nutrisi penting untuk menyokong kegiatan sehari-hari anda.

Gomorianz @ BUIHRIANZ

Blok Paling Best

GENG GOMO

Banner

Banner Gift From MIALIANA.COM