BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »

Nak Beli SUSU Anak, Klik Sini

Kotak CB

GOMO FM - Rupanya Aku Join sejak 04/08/2010

video

GOMO FM- Teman Aku dikala SUNYI...

OK TAK? Kalau si Tuan Tanah Kedaong Tu Tahu Mesti Naik Angin.

Angin Apa? Angin Asmara... Hehehe...

Maklumlah Dia Baru Merasa Alam Baru... Alam Berumah Tangga...

SKEMA tol ayat... macam ayat karangan MARA 300 patah prkataan pulak...

kahkahkahkah


Semalam aku dok gode-gode nokia E71 lama tu tetiba terjumpa la pulak video ni...

Aku pong lupa tentang kewujudan video nih...

Tuan dalam video nih pong aku dah lama tak tahu kewujudannya...

Masih ada ke? Kat Mana? hahahaahahahaha...

Kalau dia terbaca entry ni jangan lupa tinggalkan KOMENG dan URL apa2 yang patut...


Kalau tak silap akulah kan ... kan kan kan ...

dialah yg membawakkan aku mendenggar GOMOFM nih...

mengikut jadual dan pengiraan rakaman tersebut...

mak ai macam ayat loyer dalam kes video2 VIP kat mahkamah pulak!!!

ehem-ehem...

rakaman ini tidak pernah diedit disebabkan duration time hanya beberapa minit.

hahahahaha... sangeh-sangeh... esok nak pi apply loyer la pulak!!!

04/08/2010 bersamaan hari rabu dan waktu rakaman tersebut sekitar 12.00 tengah malam.

hehehehe... ni macam ayat penyiasat profesional la pulak... Detective Connan...


Hahahahaha

Oklah sampai sinilah aku mengarut pepagi neh...

(p/s- Selamat Maju Jaya kepada GOMOFM & Selamat Pengantin Baru Kepada Kubi [nama glemor tuh] semoga berbahagia ke akhir hayat)

::edit 17:10 11/06/2011::

Gomorianz @ BUIHRIANZ

Blok Paling Best

GENG GOMO

Banner

Banner Gift From MIALIANA.COM