BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »

Nak Beli SUSU Anak, Klik Sini

Kotak CB

Soalan Yang Selalu Ditanya Oleh Seorang Wanita!!!

Salah satu contoh soalan yang selalu yang ditanya oleh seorang wanita!

Tak kiralah dari seorang kekasih ataupun sudah berstatus Isteri!!!

1) Sayang, macam mana tanggapan U terhadap I? /

Sayang, Macam mana U boleh gambarkan I dimata dan dihati U? /

DAN Apalah yang sewaktu dengannya!!!!


Bukan Sekali! bukan 2 kali! Tapi dah banyak kali terJADIIIIII!!!

(Skrip SEPAH MAHARAJALAWAK) hehe hehe hehe...

JADI...

apakah jawapan anda sebagai lelaki...???


Kalau akulah dah malas nak jawab...

Tapi aku tetap akan jawab dengan bagi SMS supaya dia tak tanya lagi dan aku akan suruh RUJUK SMS 25/5/2005 jam 25:25 minit. Ada ke jam 25? Itu CONTOHLAH!!!!!!


SMS 25/5/2005 itu bertaip:

"You're A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K."


dan dengan sendirinya dia akan balas SMS tu...

"Apa Maknanya tu Sayang???"


dan dengan bangganya aku BALAS balikkkkkk.

"Adorable, Beautiful, Cute, Delightful, Elegant, Foxy, Gorgeous and Hot."


bila kita dah speking london dia pun apa lagik!

dia SMS balikkkkk...

"Oh, that's so lovely! But what about I, J, K?"


Lepas aku baca SMS last tu, aku buat-buat lambat balas...

Dan macam-macam lah sms akan masuk...

DAN Akhirnya selepas hampir 25Minit 25Saat...


Aku SMS..

I-

J-

K-


Maknanya....


















"I'm Just Kidding."

Gomorianz @ BUIHRIANZ

Blok Paling Best

GENG GOMO

Banner

Banner Gift From MIALIANA.COM