BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »

Nak Beli SUSU Anak, Klik Sini

Kotak CB

CONTOH SAMAN BERGAMBAR : AES JPJ


Ni contoh nya
( Contoh la...)

KATANYA : 
Speed Limit 25kmj
kelajuan sebenar 92kmj di lorong kedua.

Bawak slow pon kena juga, baik bawak laju terus.
apa nak heran, saman tetap saman.

Hahaha... Kereta cangih mangih pon kena bawak slow jugak?
rasanya kat malaysia ni memang sesuai pakai kancil ngan kapcai jer.

speed limit 25kmj... kahkah... kawasan sekolah pon 30kmj!!!

duti keta import mahal, kena la beli keta malaysia, murah...
bila dah murah boleh beli banyak, satu rumah kadang2 sampai 4/5 bijik keta.

bila keta dah banyak kat jalan pon sesak, pandai kerajaan malaysia.
bila dah sesak mula la jem sana-sini tanpa sebab,
bayar tol sebab nak keselesaan tapi tetap kena jem jugak... sesak la katakan.

yg bayar cukai bayar tol tu semua rakyat...
yang menangung pon rakyat juga, dan yang baru,
yang nak buat aes pon duit rakyat, yang kena saman dengan aes pon rakyat.

TAHNIAH, Kerajaan Malaysia.
Aku suke, lepas ni apa lagi???

. . . .

Gomorianz @ BUIHRIANZ

Blok Paling Best

GENG GOMO

Banner

Banner Gift From MIALIANA.COM